Summer Party på hotell Kramm

Igårkväll började vi med grillning här på TG, jag och Tess gjorde en jätte god potatisgratäng och grillade kött till! Satt ute med ett gäng och sen gick jag, Tess, Päron och Jocke till Amanda där dom hade en liten förfest :) Sen vidare till Kramm där det skulle vara "Summer Party" och det var riktigt kul där, mycke folk!


Jocke, Jessica och Käppen


Jag och Tess :)


Hos Amanda! Jocke, Päron, Hanna, Amanda, Stina, Hanna och Tess


Hanna, Jag och Tess =)


Och så avslutar vi med ett Hanna kort ;D

Jaha vad ska man hitta på idag då tro? Jag har liksom inget jag behöver göra, har redan städat och har Inget att plugga som jag alltid annars brukar ha, jag är grymt rastlös... Jag är ovan att ha så här lite att göra :P Imorse då jag steg upp vid 9 tiden, kunde inte sova nå längre :S Var det himla bra väder så jag tänkte åå idag blir det att pressa hela dagen, men då efter nån timme är det smockat med moln..typiskt! Aja direkt solen visar sig blir det ut på taket ^^

Alltså det är nu konstiga grejer jag måste fixa för att komma in i skolan i USA, det jag nu ska skicka till skolan är ett intyg från min bank att antingen jag eller mina föräldrar har mer än 20 000 kr på banken.. Konstiga grejer!!

Nä nu ska jag kolla om Tess har vaknat upp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0