Paddling

Just nu har jag precis packat färdigt för morgondagen! Vi ska ut och paddla med klassen sen övernatta och paddla hem igen på Fredag.. Det ingår i en kurs som heter Friluftsliv B. Jag vet inte om det kommer suga eller om det kommer bli kul? Vi får väl helt enkelt se, men jag är väldigt skeptisk pga en sak! Meeen men ;D Har iaf en massa gott, godis, russin, nötter osv! Hoppas bara det blir bra väder!! och lite varmare tills imorrn. Men det här kan ju inte bli värre än vinter veckan vi hade då jag gick i ettan, i slutet av februari någon gång tror jag det var, så sov vi ute i tält, det var som en kåta med en kamin inuti, men jag lovar det var den värsta natten i heela mitt liv, jag frös ständigt och sov inte en blund.. näe fyfan.. sen nästa dag hoppade vi i en isvak som alla hade gruvat sig för så mycket, men det var då ingenting jämfört med att sova i tältet där! Isvaken var ju över på några sekunder sen var man inne i bastun ^^ I tvåan vandrade vi ute i skogen, bla där dom filmade in ronja rövardotter..Sen sov vi i tält där också och vandrade tillbaka igen! Och nu blir det de sista, paddlingen som vi ska ta oss igenom..

Men de blir nog kul förhoppningsvis :) Jag slipper ju två dagars träning med Caxton, blev så knäckt då jag hörde han skulle komma meen sån tur var skulle vi ju på paddlingen.. I eftermiddags skulle jag ju ha tränat med honom men jag sket i det för jag kände verkligen att jag inte ville träffa han! Sen var jag ganska slut i kroppen efter förmiddagsträningen också så, träningen hade inte gett mig något alls, hade bara vart irriterad!

Nog om det, ikväll är det Champions league final så ska snart ner till Nordmar och Päron för att titta ett tag i alla fall, måste sova rätt tidigt idag känner jag..


Klassen I ettan under vinterveckan ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0