Övik

Nu är jag tillbaka från min vistelse i Övik! Jag hade det mycket trevligt och det var kul att träffa Monica och Thim : )
I fredags gick jag runt på stan en sväng tills Monica slutat jobbat, träffade på Thim på stan så då fick jag lite sällskap, sen gjorde vi oss klara, käkade och gick förbi Jonna där det var en liten fest..Men det sög så vi gick vidare till Plattan var ju inte bättre där, lite folk och kasst live band så vi traskade vidare till Max och sen slocknade jag direkt framför hockeyn.. Däremot hände en kul grej på plattan, en frisörsalong ringde och erbjöd henne jobb i 2 ½ år framåt på en frisörsalong mitt i stan i Övik! Så det var jätte kul! Däremot var hon tvungen jobba idag, men jag hängde med Thim. Vi var på Step in sen gick vi på stan, och jag råkade få med mig ett par skor, ett linne och en kofta! Hade ju beställt kläder som päron skulle köpa i Sundsvall :D, två klänningar från Gina Tricot som jag verkligen ville ha..Men ingen fanns i min storlek så då var jag tvungen köpa något i Övik! Riktigt pinsamt för Övik som inte har Gina Tricot måste jag poängtera!

image172
Monica & Jag

image173 image174

image175
Marcus och Thim

När jag kom hem var det grillning och Kubb på TG, ute i kylan!

image176

image177

Jag och Tess fullkomligt krossade Jocke och Käppen! Mohaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0