Lite att göra?

Hur gammal är du om fem år? 23
Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Tess
Vad äter du helst till frukost? Helst... fil och flingor.
Vilken är den senaste filmen du sett? Good Luck Chuck
Vem ringde du senast? Mamma
Vem ringde dig senast? Jocke
Hur löd det senaste sms:et du fick? Hej, är du vaken?! :)
Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det beror på, men det är roligare att ringa
Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta
När såg du senast din mamma? Oj.. Allt för länge sen, 2 veckor sen.
Vilken ögonfärg har du? Blå
När vaknade du i dag? Sovmorgon YEAH, 09.45
Har du varit otrogen? Nej!!
Har du varit kär någon gång? Ja det har jag väl.
Var tror du att du befinner dig om tio år? Oj, det vet jag inte!
Vad lyssnar du på nu? The Sounds - Dance with me
Vad fick dig verkligen att skratta senast? haha igår då Jockex2 var kass på kubb ;);)
Hur stor är din säng? Liten...
Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
Favoritdjur? Kanin :)
Har du husdjur? Nej :/
Hur många kuddar har du i sängen? En
Röker du? Nej inte det!
Vem saknar du just nu? Jag saknar familj och kompisar i Piteå!
Är du social? Ja det tycker jag :)
Vilken är din favoritglass? Hmm, jag tycker om daim glass
Vilken är din favoritefterrätt? Hmm, kladdkaka? Blåbärs paj kanske? :)
Favoritmat? Thaimat och lax :)
Tycker du om kaffe? Nej jag gör ju inte det!
Vilken sida av sängen sover du på? Ingen sida alls, i mitten :)
Kan du spela poker? Jo det kan jag väl, men är inte världens bästa ^^
Vem sårade dig sist? .....
Tjänar du egna pengar? Nån gång då och då.
Tror du att folk tycker om dig? Jag Hoppas då det :)
Vill du ha barn? Absolut.
Har du bra självförtroende? Jag jobbar på det
Har du någonsin åkt ambulans? Nej
Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och resor
Vilket är ditt favoritprogram på tv? Det som jag just nu tittar på är sanningens ögonblick.
Favorit Tv-serie? Heroes, One Tree Hill, Kyle XY, Gossip girl!
Vem är den roligaste människan du känner? Jocke och Päron kan man alltid skratta åt :)
Vad har du för ringsignal? Den som var på mobilen då jag köpte den.
Brukar du drömma sexdrömmar? Nej ;P
Vad har du närmast dig just nu som är rött? En röd vattenflaska
Flirtar du mycket? Näe tror jag inte ;P
Kan du byta olja på bilen? Jo det tror jag, fast det är nog bättre om pappa gör det :)
Har du fått fortkörningsböter någon gång? nej ;D
Vilken var den senaste boken du läste? Håller på med en bok som heter Someone like you
Vem chattade du med senast på MSN? Minns jag inte
Om du fick ångra något du gjort i livet, vad? Hmm.. inget som jag tänker skriva här i alla fall..
Vilken radiostation lyssnade du till senast? Nrj
När var du i kyrkan senast? Jag tror det var på Julafton då jag och mina kompisar gick på midnattsmässan tror jag det heter? Jätte mysigt var det i alla fall :)
Vad längtar du efter? Sommarlov :)
Hur länge har du campat som längst i ett tält? 1 natt tror jag.
Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? Tess som bjöd mig på grillat och potatissallad igår ;D
Är du en morronmänniska eller nattuggla? Inget av dom ;P
Pedikyr eller manikyr? Manikyr
Vad ville du bli när du var liten? Tennisproffs eller nått
Varit med om en bilolycka? nope
Favoritdag i veckan? Lördag
Vilken person i hela världen skulle du helst vilja träffa, och varför: Förut var det Roger Federer men nu har jag ju träffat han ^^ Så hmm.. Kanske Chace Crawford för att han är så jäkla snygg ;D
Bästa känslan: Att vinna en tuff match kanske?
Vad händer i sommar? Umgås med kompisar, Jobba, tävla, träna och festa ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0