Fystester

I veckan har vi som sagt fystester! Och det är mina absolut sista fystester här i Kramfors, kommer aldrig mer hända att jag springer ett till cooper test här, kanske aldrig i mitt liv heller? grymt skönt ska ni veta! Om det nu inte finns i USA också? ingen aning.
Hitils har testerna gått rätt bra, helt ok men inget mer! Har förbättrat mig i de flesta iaf, dock är min rygg knäckt, just nu har jag riktigt ont och läskigt är det, de gör ont vad jag än gör.. Värsta dagen har varit idag annars förut har jag bara haft lite känningar i sisådär 2 veckor.. menmen får hoppas de går över!

Annars idag hade vi träning ute, inte kul! Det var storm, sen helt plötsligt börjar det hagla sen regna osv.. jobbigt. Vad hände med den underbara solen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0