Den roligaste Tisdagen på länge!

Dagen började med att jag var mega trött och var inte alls sugen på att träna, fast det händer väl inte allt för sällan att man vaknar av väckarklockan 05.50 och inser att det redan är morgon och att man snart ska ut och springa i kylan.. Men man har börjat vänja sig vid att skjuta undan de negativa tankarna och fokusera på positiva! Så imorse var min positiva tanke, fy fan vad kul det kommer bli att se dessa fyra killar med tjej tennis kläder och att se tränarnas miner, så jag var snabbt på benen åt och drog iväg...

Alla sitter som vanligt på samlingen 07.00 trötta som svin hela bunten antar jag, tomas (fystränarn) står där framme och kollar vilka som är här osv.. Då kommer dom, haha i rosa klänning, blå volangkjol, rosa linne, gul slimmad klänning... haha fyfan så kul det var! Jag och tre andra tjejer hade ju också deras tennis kläder på oss men det är ju förstås inte lika lustigt kanske, förutom att vi drunknade i kläderna ^^ Dom hade fys i kläderna.. Sen direkt spelade vi tennis ute i centrala Kramfors, bilarna höll fan på krocka då dom såg något konstigt på tennis banan haha.. Sen spelade vi så på eftermiddagen också!! Vid 4 tiden, då det är som mest folk ute ^^ Inte nog med detta! Micke, våran tränare ville skämma ut dom ytterligare så han sa att om de gick i dessa kläder ut på en restaurang här i Kramfors skulle han bjuda på middag^^ Så de gjorde dom och jag fick även följa! eftersom jag var en trea, eller nått ;P Så Micke parkerade såklart en bit ifrån jakten (där vi skulle äta) så att de var tvungna gå igenom stan, haha självklart var det massa folk (många för att vara i Kramfors) ute, jag skrattade så att jag grät kan jag lova! Folk filmade, någon sa "ni kan inte vara nyktra alltså" och "bögjävlar" osv osv.. SOOOM dom skämdes stackarna! ;P Fråga mig inte hur vi fick dom att ställa upp på detta, men dom här grabbarna är sjuka men grymt roliga! Hittar på det mesta vill jag lova. Så en rolig dag fick jag!

image178 image179

Avslutade kvällen med nya avsnittet av Gossip Girl hos Tess med blåbärspaj som jag bakat! Måste ju fira idag, klar med skolaaan!!!!!!!!!!! inga mer läxor och inga mer prov! Förstå min lättnad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0