Birsta

Idag var det shopping som gällde men jag hittade inget som jag ville ha :( Och allt i min storlek är alltid slut!! GAH.. irriterande då man hittar något man vill ha och så finns inte storleken! Men jag hittade iaf ett par vita legins och underkläder :) Måste säga att Birsta var ett grymt bra shoppingställe! Även fast jag nu inte hittade något, men alltså de var bra med affärer..Minst lika mycke affärer som stan i Sundsvall :) Dessutom finns ju ikea där också! Har ju hittat mig ett par tygskor också föresten! Men det var här i Kramfors, för 99kr..Där har vi rätt kurs ^^

image146
Tg tjejer

image147
Jag utanför Birsta
image148
Tess

image149
Belgien tjejerna + tränare

Måste också säga att vi åkte i en himla konstig bil idag, det var en mini buss där bältena satt kors och tvärs, vi begrep oss verkligen inte på systemet där..Ja och sen på hemvägen satt jag i mitten längst bak, sen då anneli körde iväg flög jag bakåt, bilstolen satt alltså löst? Resten av färden fick jag sitta och hålla i mig! Det blev en väldans färd jag for åt alla håll..haha

Imorrn ska vi krossa belgien tjejerna, äta pizza och spela brännboll! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0