Bastu extreem och Birsta

Igår var vi ju då på Bastu extreem! Skit bra grej, jätte skönt och trevligt, dessutom fick vi det gratis! kostar egentligen upp emot 500 kr! Det var några tjejer från tg, belgien tjejer, tränarna och päron o nordmar! Det höll på från halv 9 till halv 1 inatt, så vi fick sovmorgon idag :) Först gick man in i bastun och dom hedde i olika oljor i stenarna som var bra för olika saker och så skulle man sitta 20 min, sen hoppa i bassängen.. Sen satte man sig vid ett bord käkade en massa frukt osv. Sen fortsatte det sådär 4 gånger 4x20 min i bastun alltså!, man fick bland annat smörja in sig i honung, salt och isbit i bastun då. Så nu är jag helt len på huden av alla smörjor :) Sen då man var klar med allt efter att ha duschat osv så bjöd dom på en jätte god taco buffé! Ganska trött man var efter allt de där igår, dessutom igår morse hade vi intervaller som jag dog av! typ.. grymt jobbigt var det i alla fall.. :) Känns iaf som att det är mycket bättre träning än att springa 8 km i skogen som man bara blir seg av på tennisbanan.. Så klaga ska jag inte göra! :)

Dom här tjejerna från Belgien tycker att vi har konstiga duschar, så öppna. Dom har tydligen bås i deras land.. Så dom ville inte duscha nakna efter allt de här, så vissa duschade inte alls! andra i bikini.. hmm, vissa länder har nu konstiga grejer, ryssarna duschar inte alls efter morgon träningarna utan dom drar på sig kläderna som dom ska ha på skolan över sin svettiga kropp! Nu ska jag inte säga att just alla ryssar gör så. Men alla som jag har sett! Aja.

Idag är det ytterligare en aktivitet (eller vad man ska säga), med Belgien tjejerna. Vi ska till sundsvall på Birsta och Ikea!! :) Egentligen skulle jag inte med på det för att jag skulle missa skola och allt de där, men jag kommer inte missa så mycket idag har jag kommit fram till ^^ Jag behöver hitta party kläder! Blir mycke nu i slutet juhh^^ Men de är vi värd!

Gud vilken rolig tid man har att se fram emot nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0