Äntligen

Åh min lättnad är enorm! Jag har klarat mig igenom dagen! Dessutom har det gått bra.
Cooper testet gick förvånansvärt bra, 13.03. Bäst för i år, men inte bäst för alla tre år, men jag är nöjd :D
Nationella gick väl okej, jag gjorde en enormt klantig grej som vanligt menmen får hoppas de gick bra, samhällen gick väl också hyffsat bra, vet inte riktigt? Vi får väl see :)

Har precis varit och fikat en sväng med päron och nordmar och nu sitter jag och väntar på bussen som ska ta mig till Övik :O Planerna blev ändrade, inget studentfirande i helgen så då ska jag åka och hälsa på Monica i Övik, förhoppningsvis hitta något på stan där, egentligen vore de inte bra eftersom jag snart är pank! Desstuom ska Monica färga håret på mig, väl behövligt!

Ha en trevlig helg :D

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

har du sprunigt coopers test :) nice

2008-05-16 @ 14:08:30
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0