Sportlov

Idag for jag en sväng på stan med Sofie och Lina, hittade mig en klänning, sån som alla här i Piteå har, från gina..Men i Kramfors används dom inte lika flitigt som här, har då inte sett nån med en sån tro ja! Aja.. Sen köpte jag mig lite hårfärg, så de blir färgning på onsdag tror jag! Sist jag färgade håret var typ höstlovet! så de börjar bli dags.

Sen har jag vart på tennishallen från 3 till 9 ungefär! Tiden gick grymt snabbt, kanske för att man hade nått att göra hela tiden, kom nya grupper hela tiden också och barnen var överallt! Men det gick bra :) Tjejerna är som vanligt snällast^^ Sen sista två timmarna tränade jag.. Och det gick grymt bra! Har nog inte gått så bra på länge, sista timmen körde jag själv med Jens också, får alltid skit bra träning med han! Kanske för att han vet precis hur jag spelar och ser direkt vad jag gör för fel. Han är en bra tränare! I kramfors får vi nya tränare hela tiden och när man precis börjat lära känna dem och de har börjat förstå ens spel så försvinner dom.. Det är dåligt!

Nu är jag trött och ska gå och lägga mig, det är ju en ny dag imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0