P i n s a m t

Idag på jobbet var jag mest tränare! :) Men de gick bra det med! förutom en sak.. Jag hade en ny grupp, så jag frågade vad alla hette då.. Sen så uppfattade jag att en hette Ragata... Tänkte jaha kan man heta så också.. Efter halva träningen då jag kallat henne Ragata får jag veta att hon heter Agata.. Pinsamt Hanna!!!! :P

Alltså vissa äldre ska inte ha körkort! bland annat min morfar som vi har förbjudit att köra, ja han var ute på en körtur igår och krockade såklart.. Men det gick bra sån tur var! Idag skjutsade mormor hem mig från tennis hallen.. Hon är inte heller så bra på att köra, kör typ på 1:an 500 meter innan hon byter till 2an som hon kör till motorn är på vippen att krascha,(låter det som) DÅ byter hon växel.. Och då är hon ändå mycket bättre än morfar på att köra! Sen lovar jag att det finns många säkert värre faror där ute på vägarna! Man borde göra nån himla åldersgräns då man får ta körkortet eller vad som helst.. Dom äldre vet ju heller inte om de nya reglerna som hela tiden kommer..

Nu är det inte länge kvar till USA!! åååh.. vi har hämtat ut lite dollar nu också^^ Jag har planerat att köpa massa tennis och träningskläder :) Förhoppningsvis, om jag nu hittar några, men de tror jag ska fixa sig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0