Lördag

Igår kväll spenderade jag kvällen hos Sandra och där var även Michelle, Martin och Ola, de var trevligt ;D Björn Gustavsson är ju för bra! :)

Idag har jag tagit det lugnt, tog en promenad i kylan imorse..visste inte att det var så kallt! Mina kinder förfrös typ.. Sen har jag även kollat det där med College osv, Vad tycks om Muncie i Indiana? hmm.. Coachen där vill ge mig ett fullt stipendium verkar det som och det är även division 1 skola, så de verkar helt okej :) Det är i April man ska bestämma vart man ska gå (tror jag då), DET ÄR SNART!! paniken börjar komma, vet ju inte riktigt säkert om de är det med college som jag vill? Det är ju som ganska stor omställning ändå.

AJA.. Nog om det! Ikväll är det fest :D Först ska vi va hos Sandra sen blir det Pentryt, like always ;)


Jag är intresserad av framtiden för där ska jag tillbringa resten av mitt liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0