Jobb

Idag blev det mest träning, var tränare mest till äldre barn idag så då blev det att jag spelade med dom =) Men de är ju som bra att man får tjäna lite pengar samtidigt som man tränar själv ^^ Kan säga att jag är grymt slut nu efter att ha spelat från halv 4 till 8, så då fick jag fullt med blåsor i händerna, det slutade med att jag spelade med golf handske sista timmen :P Blåsor på händerna gör fan grymt ont alltså :/ Såklart när det går bra att träna får man alltid något som gör att man inte kan spela fullt ut.. Som vanligt då..

Nyligt var Sandra, Sofie och Michelle här :) Skjutsade precis hem dom, det är ju typ -17 grader ute nu :S Konstigt att vintern kom nu helt plötsligt, det är ju nu de ska gå mot vår? eller har jag fel?! ajaa

Nu ska jag ta och sova! Sov gott! :) De kommer jag iaf att göra i min skööna säng, sover som en prinsessa! hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0