In fort myers

Det ar jatte harligt och skont har borta! de tva forsta dagarna brande jag sonder mig ungefar, haha.. men igar hela dagen var vi och shoppade sa da fick huden vila ett tag! hehe.. Behovdes! Gah vad svart de ar att skriva.. men jag forsoker...

Igar hittade jag mig en balklanning!!!!!!!!!!!!!!!!! de trodde jag aldrig :P Ljusbla och long var den.. inte som jag hade tankt att den skulle va men de va den som passade best pa mig.. Sen kopte jag skor, underklader, shorts.. Gud sa billigt det ar! :) Finns sa stort utbud pa allt ... Kul att bara ga och kolla i mataffarer, jag lovar dar kan man hitta mycket onyttigt! :P

Sen sa ar jag och pappa ute och springer pa den fina stranden varje morgon, gud sa skont! springa pa stranden i behaglig temperatur istallet for att springa ute i snon i - 10 grader!

Nu ar klockan 10.15 har so nu ska jag ut och sola :) hoppas ni har det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0