How are U doin

Hej gott folk! Har hittat mig till datorn nu, maste ju som uppdatera mig ibland :) Igar regnade det har, so vi shoppade igen ;D Jag hittade, traningsbyxor, traningstroja, sporttopp,tenniskjol och har aven kopt ett shot-glas dar det stor, Hanna's bar = open 24 hours :) hehe
Pappa (kenneth) hittade sin ultimata affar, = Kenneth Cole, dar shoppade han los! haha..

Idag ar det sol och moln, men valdigt varmt :) Vi ar fortfarande kvar i Fort myers och jag tror vi ska va de en vecka till? ar inte saker.. Men pa tisdag da pappa fyller 50 ska vi nog aka med en bat tur till Key West :) Sen ska vi ju aven till Miami pa tors el fre och se tennis! :)

Glad posk foresten :) Hoppas ni har ett bra lov dar hemma :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag saknar dig!!! Hoppas att du har det jätte bra där borta! Kul att du har hittat en bal klänning också. hahaha, gissa vad som händer i helgen??? PENTAN ;) du skulle ha varit hemma! På onsdag = Kalles. Ajaj! hahaha :D PUSS!

2008-03-25 @ 18:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0