Hårfärgning

Idag plågade jag mig själv genom att färga håret! Usch vad jag hatar det.. Det är så jobbigt! Dessutom är min hårbotten cp så det sviiider as mycket, sen gjorde jag slingor med hätta och det gjorde ont de med..Ja sen när jag väl var klar fick jag kasta i mig maten och gasa till tennishallen, så hann inte se resultatet ens :P Men det ser bra ut nu iaf :) Tror jag då! men ser väl mer då jag fixar till det kanske..

Hade bara tre träningsgrupper idag, första gänget var killar kring 10 års åldern.. Då var det en kille som hade en riktigt bra träningsvilja! och det är de inte ofta man stöter på.. Jens säger "idag ska vi köra riktigt hårt" Då säger han "JAA" alla andra suckar.. I slutet får alla välja om de ska springa 0 varv, 2 varv eller 8 varv runt tennisbanan.. Då väljer då denna kille såklart 8 varv medans de andra killarna väljer 0.. Det är sånna som är riktigt kul att va tränare åt! De som verkligen vill träna, hälften av barnen vill ju inte ens träna, de går och släpar fötterna..väntar på att få åka hem och sätta sig framför datorn typ.. Nemen nu ska vi inte va sånna Hanna, De flesta riktigt yngre barnen springer ju runt överallt och så..Men då de börjar bli lite äldre så är många lata.

Som vanligt fick jag spela själv mycket också :) Gick bra där mot slutet iaf, tejpade mina händer rejält idag, var även tvungen ha på mig den där golfhansken, men den funkar ju så varför inte? Däremot undrar nog många va fasen jag har på mig förnått! haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0