Fullt upp!

Idag har jag haft fullt upp, har vart och praktiserat på step in idag från 8 till halv 1, följde med nån tjej..Man känner sig som en svans! suck.. Sen fick jag vara med på ett pass, body vive tror jag det hette, rätt kul faktiskt! Det känns iaf rätt givande att va där, skulle va ett jobb jag skulle kunna tänka mig! att jobba på step in och hjälpa folk med träning och så :)

Sen direkt hem! LYCKA sim kortet låg äntligen där i brevlådan :) Fixade med det, de funkade såklart inte! For in till telia, men då eftersom vi stöldförsäkrat de eller vad de nu heter, så måste pappa som är ägare till mitt abonemang legitimera sig, så ja de blev ju inge av eftersom han jobbade.. Så jag fick åka till tennishallen utan mobil! men hade ändå inte haft tid med den så de var väl lika bra! Hade fullt upp idag på tennishallen som vanligt kanske, måndagar är det mest småbarn, många som inte är så väldans duktiga heller så man måste vara fullt koncentrerade heela tiden, och de tar kol på en efter några timmar, men islutet fick jag träna själv iaf^^ Sen for jag hem och då kom Michelle, Sofie och Johan förbi!

Och tack gode gud, pappa hade vart in och låst upp simkortet så nu kan jag ringa och smsa och allt! äntligen!! Jag är tillbaka! Har känt mig så grymt OFF.. :)

Nä nu måste jag ta och sova.. Börjar på step in 06.45 imorrn! Ska på body balance pass då! Sen vet jag inte ritkigt vad jag ska göra, men de får vi väl se! Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0