;D

Nu ska jag vara hemma i två hela veckor, då ska jag jobba på tennishallen som tränare från 15.30 - 20-30 ca mån-fre, sen nästa vecka har jag praktik och då ska jag va på Step in, börjar 06.00 nån dag (!) Men slutar kring 12 varje dag tror jag, sen på kvällen ska jag jobba på tennishallen också då. Men då jag jobbar på hallen får jag ju pengar :) Och det är välbehövligt för resan till USA! Dollarn är ju rekord låg nu = Hanna ska shoppa!! Åh vad jag längtar!

Dock måste jag plugga under lovet också :/ Ska göra ett ganska stort arbete om Barnarbete som ska va klart innan jag far, + Ett arbete om Förintelsen.. Så jag har lite att göra känns det som :S Bara att börja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0