USA..

Jag åker till Ball State University, Muncie, Indiana USA den 16 augusti ungefär, hallå det är ju snart!?!? Jag känner att sommaren bara kommer springa iväg och jag kommer inte ens ha hunnit förbereda mig, jag tror det inte har gått upp i min hjärna ännu att jag ska fara dit, helt ensam, finns inte en själ där som jag känner, annat språk, annan mat osv..Tur att det finns ett ställe där jag kanske känner mig lite hemma? - Tennisbanan, för den kan ju inte vara så olik i alla fall! haha.
Snart har jag fixat det mesta men det är fortfarande grejer kvar, kommer aldrig ta slut känns det som! Men igår var jag och hämtade mitt visum i alla fall! Det som är kvar är CSN papper som man ska skriva på och sen någon slags försäkring som jag ska skaffa. Och så måste jag ligga i hårdträning! vore ju pinsamt och komma dit helt ur form, eller hur?!
Men allt ordnar sig nog försöker jag intala mig :)





Kommentarer
Postat av: Hanna J

Gud vad duktig och modig du är Hanna! Kommer gå galant:)

2008-06-25 @ 17:08:46
URL: http://hannajensen.blogspot.com
Postat av: Hanna

Tack :) Hoppas det! =) hihi

2008-06-26 @ 18:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0