Tillbaka i Piteå efter många om och men

Äntligen hemma!

Jag och Sheila åkte onsdag morgon och kom fram till ambassaden i sthlm i lagom tid, fick stå i kö lång tid för att komma in, fick gå igenom säkerhetskontroll och man fick inte ha med sig någon mobil eller något sånt med in..Sen lämnade man alla papper till någon snubbe sen var det till att vänta igen..... Tillslut ropade de upp mitt namn, och det enda han frågade var typ "jaha så du ska till usa och spela tennis" sen lämnade han tillbaka vissa papper och sa att jag skulle få ett visum och att de skulle komma nästa vecka sen var allt klart.. Kändes mycket löjligt!! Fara ända till sthlm för en intervju på typ MAX 1 min! Sen alla säkerhetsgrejer å shit, överdrivet nanting! suck.. Aja! Nu är de bortgjort iaf ;D

Sen hann vi med lite shopping, hann springa in på H&M och Gina, så jag hittade mig solbrillor och ett linne mer hade jag inte råd me! Sen åkte vi till flygplatsen, Sheila hade biljett men inte jag, men skulle försöka få mig en stand by biljett på något flyg hem under dagen... Men då jag kom fram var alla plan fullbokade + överbokade.. Jag frågade, finns det nått till skellefteå då? FULLT..Men till Umeå då? FULLT.. TILL ÖVIK??? Fullt där med.. Så kollade vi tågen=Fullt där med.. Så då tänkte jag stanna i Sthlm, men dagen efter skulle alla flyg också vara fulla + tåg.. Hallå på nått sätt ska man ju kunna ta sig hem? Då hittade pappa ett flyg till Sundsvall på kvällen, så då tog jag det och övernattade hos PÄRON i SörbergE ^^ Det var trevligt, hann även se matchen med han och hans kompisar.. Men matchen var ju till en stor besvikelse så suck! Men tack Päron för räddningen:) Dagen efter tog jag tidigaste bussen till Piteå.. Så nu är jag äntligen hemma, trött är jag! har inte sovit så mycke de senaste dygnen känns de som.. Kom väl hem vid 4 tiden idag, så då åt jag sen bar det av till morfar för att klippa gräs, höhö.. Och nu sitter jag här..Imorrn är det midsommar också :) Trevligt!

Jag älskar sommaren :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0