Tillbaka från Sikfors

Idag kom vi hem från Sikfors! Har haft några härliga dagar där med mina kompisar :) Dock har vi haft dåligt väder, men nog hade vi det mysigt ändå, sett på X antal filmer, gått promenader, tog även en tripp till Älvsbyn och åt lunch, sen spelat massa spel och framför allt ätit onyttigt och då menar jag stora mängder chips, godis och ja allt onyttigt man kan äta :) haha! Och just det!!! en dag var vi och hälsade på kaninen som jag ska ha i sommar! Den var så söt att jag höll på att smälta :) Lovar att jag kommer peppra tusentals kort på den senare!



Ikväll har vi vart och fikat hos Sandra för hon fyller nämligen 19 år idag! Stort GRATTIS sötnos :)

Här bju jag på en bild på mig och Sandra från då vi var i Frankrike!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åhh, kaninbilder! Det ser vi fram emot ;)

2008-06-13 @ 10:47:10
URL: http://hannajensen.blogspot.com
Postat av: Hanna

hihi jag med;)

2008-06-15 @ 21:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0