Stockholm

Imorse åkte jag, Marcus och pappa till skogen i Kalamark för att jobba, det är de som är mitt sommarjobb för tillfället^^ Det enda jag fått, sen hoppas jag på ett jobb på Nolia också men de är inte förens i augusti :) Men jag kan säga att det var grymt jobbigt i skogen idag, vi höll på att röja undan grenar, granar, träd och allt möjligt som täpper igen en bäck.. Men det känns verkligen som man gör något bra där ute i skogen i alla fall!.. Då man rensar bort allt de som gör att vattnet inte kommer fram ser vattnet ut att bli så glad och fri:D hahaa.. De tycker jag i alla fall! Kul att göra något bra åt naturen nån gång.. Sen hjälper det faktiskt fiskarna och djur å allt! Dock har jag nog aldrig blive så skitig nån gång, hade lera överallt :S

Imorgon bitti åker jag till Amerikanska ambassaden i sthlm, så nu är allt fixat och klart för visumet!! Hoppas jag! Jag är lite nervös för att något ska gå fel, att jag saknar något papper eller så, men jag har då kollat tusentals gånger nu så jag tycker att jag har allt men man vet ju aldrig!! Sen ska jag försöka ta mig hem samma dag på något flyg så jag hinner hem till fotbollen Sverige-Ryssland, hade ju varit kul att stanna i sthlm nån dag men jag ska ju jobba så vi får see..

Nu måste jag snart sova, blir att gå upp tidigt imorrn..4 kanske? om inte ännu tidigare säkert.. suck

Kommentarer
Postat av: Mandis

Hoppas det gick bra i Stockholm! Ta hand om dig sötnos till midsommar och allt! :D puss <3

2008-06-18 @ 22:58:33
URL: http://tantmandis.bloggargratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0