Söndag

Igår kväll såg vi fotboll, grymt knäckande med Spaniens mål i 92andra minuten! Men festen fortsatte ändå.. Vi var hos Sandra spelade något ölspel, jag tror jag var sämst, fick dricka mest!! Dock vatten;) För jag skule vara nykter och chaffis! Jag har varit så onyttig nu på sista tiden så jag måste steppa upp känner jag!! Får ångest. Sen måste jag verkligen bli frisk!! Men jag gick iaf ut på Pentan med de andra! Dock jätte lite folk på Pentryt, alla var på 1906.. Men vi hade väl ganska kul ändå, roligare än att sitta hemma på soffan och slöa^^


Idag har jag tagit det lugnt, fixat och donat lite här hemma sen for jag ut på en sväng med ruller bladsen, for in till stan och träffade Michelle & Lina som satt på ängeln och åt sen for vi förbi Sandra och sen rullade jag hem...
Jag älskar att åka ruller blades alltså, och så på med ipoden, kan inte bli bättre!

Kommentarer
Postat av: Päron!

Vad pimpad du var på kvällen där :) snyggt! JAg gillar också att åka RULLER blades men asfalten är ju dålig nu för tiden så det går ju fortare att gå! Lev lugnt! / Päron ;)

2008-06-15 @ 22:30:07
Postat av: Hanna

haha;) neeej här i pite är den bra vettu;) kanske lite risig på sörberget^^ haha.. jag gillar att du kommenterar päron:D

2008-06-16 @ 22:39:48
Postat av: Päron

och som det alltid har hetat så är det ju bara sörberge :P ingeeet T:D mycket snyggt hö du hade den kvällen! :D och vet du idag så hälsade jag på en söt liten kanin :D den du! :D Jag gillar att kommentera :D

2008-06-17 @ 22:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0