punkt

Jag hade jätte kul på midsommar!!! Vi var hos Michelle och åt jätte god mat osv, sen åkte vi bort till Havsbadet var väldigt skeptisk till det verkade mycket tråkigt, men det visade sig vara skit kul där ;D Jag hade då det iaf, snackade med en massa olika människor å ja allt möjligt, det var ingen vanlig pentan utgång.. så kul me lite omväxling :)
Allt var hyffsat bra då..Men nu är allt skit :( Min mobil som är ny och som jag älskar är nu DÖD :'( Den låg och badade i sockerdricka i min väska, korken var visst inte stängd.... Känns så himla dumt då man fått den av sin mormor och allt, sen var den inte billig heller..Åh vad jag skäms .. Sen kommer man på massa annat som är skit nu också... åh :'( Blä för livet ibland.. :(

Kommentarer
Postat av: Päron

Tycker synd om dig hö! Vi som satt och pratade om hur nöjd du var med din mobil och allt. :(

2008-06-22 @ 12:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0