Nu är allt över

Dom här sista två veckorna måste ha varit de roligaste och sjukaste veckorna i mitt liv! Jag fattar inte hur dom bara kunde försvinna sådär fort.. Min sista dag i Kramfors, dagen då vi tog studenten måste ha vart den roligaste dagen och man ville inte att det skulle ta slut för då visste man att allt skulle vara över.. Det var många blandade känslor, man visste inte om man skulle skratta eller gråta.

Studentdagen började i alla fall med champagne frukost vid herberts stråle sen tågade klassen genom stan till skolan för att knäppa kort osv.. Sen började krigen mellan klasserna, på ådalsskolan finns det någon slags tradition att alla ska vara emot oss hilare ;) Dom är avundsjuka helt enkelt! haha. "Alla som hatar HIL klappar nu" vi slår emot med: Åh tjejer ni måste höja era röster för att höras osv osv... Sen var det avslutningslunch för alla studenter i A-hallen, potatisgratäng och fläskfilé sen nån glassgrej till efterrätt.. Folk sjöng, Joseph höll ett grymt bra tal och sen var det stipendieutdelning..Och jag fick ett stipendie!!! jag blev ju helt chockad alltså, var inte riktigt beredd på det, Lions stipendie på 500kr :) Så det var kul! Sen betygsutdelning och efterdet skulle vi gå ut på scen, HIL 05 först också! Nervöööööst nanting! Vi var väl lite oens med vad vi skulle framföra på scen men typ 2 timmar före vi skulle ut kom vi på något och det blev: Vi är inte EC3 vi är HIL 3 vi är mycket bättre vi är HIL 3 inte NV3.. Korta jeans, korta jeans, inga brudar, inga brukar, inga pengar, inga pengar, impotent, impotent vi är inte TE3 vi är HIL 3 vi är mycket bättre, vi är HIL 3 inte SP 3 .. typ nå sånt.. Sen snackade Mica lite och så gick vi ner och höll på dö av värmen då vi kollade på de andra linjerna som gick ut.. Jag tyckte så synd om killarna i kostym!



Träffade sen Mamma, Pappa, mormor och Marcus som stod med blommor och grejer :) Sen bar det upp på vår snygga vagn! Vi åkte runt och sjöng allt möjligt, sen började alla andra lägga ner då fortsatte vi och sjöng, "Ska ni gå hem nu?" "Vilka står när dom andra faller? HIL 05 Står när dom andra faller!" Grymt kul men det tog inte lång tid så var det över, en gång i livet och aldrig mer..

Sen åkte vi på högakusten hotellet och åt, precis brevid högakusten bron :) Jätte fint och jätte god mat!
Snabbt hem träffade Alle och Tess som hade presenter till oss tennis treor som tagit studenten, jätte gulligt av dom! Alla fick ett kort där dom hade skrivit något utav våra namn eller hur man ska säga.. På mitt hade dom skrivit
Hö-ig
Alkoholiserad ;) (?) haha
Norrlänning
Nyttig
Alldeles underbar



Sen fick jag nagellack, örhängen, glas, en bok om usla ursäkter, en Tess&Skalle goodie-bag med nödvändiga saker för kvällen^^ haha!! Gud vad söta dom är <3 tack!!
Sen kom Andrea med en skiva som vi fick! gulligt :)

Vid denna tidpunkt är Hanna mycket stressad hon har en halvtimme på sig att duscha och göra sig iordning.. För klassen ska träffas vid herberts stråle kl 8... MEN det blev ändrat! FÖRFEST PÅ TG ;D
Klassen började rulla in eftersom och jag hade i alla fall grymt kul JENKA som man inte träffat på år och dar kom även och hälsade på! Sen gick vi ner till Kramm där alla andra glada studenter befann sig + annat folk också :P Även grymt kul där! Dock fick jag nån jävla grej på mina fötter så min sko gick sönder, + mina fötter..dagen efter kunde jag knappt gå på högerfoten som var svullen :S
Efter Kramm befann sig alla utanför sylos sen gick vi vidare till André på efterfest... Sen började jag Amanda och Hanna på våran färd hem...... Som blev lång och känslosam :´( Svårt att skiljas åt sådär och säga hejdå.. Ni kommer alltid finnas i mina hjärtan hur långt bort vi än är ifrån varandra! <3



Blev ingen sömn för mig denna kväll för att jag åkte bil hem med Joseph och Katarina som åkte 05.30 för att Joseph skulle passa ett flyg till USA. Kändes som att det inte var någon idé att gå och lägga sig heller.. Hade inte ens hunnit, var tvungen städa ut det sista ur lägenheten. . .
Sen direkt jag satte mig i bilen slocknade jag..

Jag vet att jag kommer sakna dom här tre åren som jag gått i Kramfors jätte mycket.. Jag kommer sakna alla härliga Kramforsare, allt TG-folk och jag kommer till och med sakna morgonfysen med Tomas!

TACK FÖR DOM HÄR TRE ÅREN !!!

Just nu känns det jätte tråkigt att sitta här i Piteå.. Jag saknar redan allt och alla jätte mycket :'(
Men jag kunde väl ha fått en bättre start här hemma än vad jag fått! Tänk att allt kunde vända så fort. Men nu börjar jag om igen.. Tur att jag har mina underbara kompisar här i Piteå annars skulle jag inte klara mig!

Kommentarer
Postat av: Mandis

Tack själv för dom här tre åren! Och att jag har fått lära känna dig!:) Du är verklingen alldeles underbar!:) Skönt om dig sötnos så ses vi snart igen <3

2008-06-08 @ 15:16:33
URL: http://tantmandis.bloggargratis.se
Postat av: Hanna

åh<3 Det är du med Amanda! tack och du med! det gör vi absolut :)

2008-06-08 @ 23:03:38
Postat av: Päron

Jadu hanna Höman. Tack själv :) så roligt det har varit och håller helt klart med om att dessa 2 veckor varit de roligaste i mitt liv! Såååå underbart! man kommer sakna tomas "Vaaaaeeeee" på mornarna! hahaha ;D sköt om dig!

2008-06-09 @ 23:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0