Måste vara en lyckodag?

Igår bestraffades jag rejält av gud men idag måste snubben tyckt synd om mig för gårdagen, för att idag har jag haft en bra dag ;D Jag har kunnat träna!!! Och det kändes bra, förkylningen verkar vara på väg bort nu, har inge ont i halsen! Var på tiden att de försvann! Sen har jag hämtat min söta älskade kanin idag, åh vad söt den är :) Sen det helt sjuka med dagen.. Mobilen som låg och badade i sockerdricka igår startade idag (!!!!) helt sjukt alltså..Visst den är inte 100% sitt gamla vanliga jag men det funkar och den funkar då mycket bättre en den preliminära mobilen jag fått ha i ett dygn nu.. den sög verkligen, gick inte att skriva sms med den alltså, fanns inge T9 så den lackade jag på en del gånger men nu slipper jag den tack och lov ;D Men nu ska jag inte vara så himla lycklig mobilen har ju bara funkat kanske i 10 min så den kanske lägger ner snart, vem vet..

Nä nu måste jag gå och kolla till kaninen, känns hemskt att den ska vara ute där helt själv inatt..Den är ju så liten!
Den heter tydligen Brutus efter att hon har döpt den, men inte vet jag om jag vill kalla den Brutus heller :P hoho

Här har ni den:)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Den är ju hur söööt som helst ju! Ge mig :D hoppas du har det bra hemma i Piteå! :D

2008-06-22 @ 22:48:31
Postat av: Päron!

Hahahahhaaha! Det är fan namnet jag alltid velat döpa ett djur till! vilket sammanträffande! FInns det nåt tuffare namn alltså? :D BRUTUS!!! Han ser ut som en riktig brutus ;D

2008-06-23 @ 16:54:09
Postat av: Hanna

Mandis: Jag har det bara bra, ännu bättre med en kanin ;) hehe.. hoppas du har det bra också!!

Päron: hahaha Brutus tycker inte jag är snyggt menmen :D haha du är lustig

2008-06-23 @ 22:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0