Hej :)

Idag var vi ju i Skellefteå och jag fick väl med mig lite grann i alla fall! Ett par svarta mjukisbyxor, en blommig t-shirt och en ögonskugga! Hittade inte något som jag egentligen ville ha menmen, får ta mig en runda i Pite och se om jag hittar nått, vill ha något till imorgon då det blir uppladdning med fotboll, Sverige-spanien för tusan! Sen förmodligen utgång om jag orkar :) Vill bli frisk nångång!!! har haft ont i halsen nu i mer än två veckor :/ Men vi får se hur det blir som ^^

Annars idag har jag fixat med visum inför USA, en jäkla massa grejer man ska fylla i som tex "har du planerat att utföra något terrordåd" ungefär :S Var även chaffis till pappsen och så hyrde jag och mamma en film som vi sett! Men nu är det dags för att sova känner jag, mina ögonlock börjar bli tunga.. Så godnatt med er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0