....

Idag har jag haft fullt upp!! Känner mig fortfarande stressad.. pjuh... Åkte in till stan och tog kort till visum sen gick jag runt på stan en sväng för jag tänkte att jag måste ha något till midsommar och jag hittade mig ett blommigt linne :) Sen for jag en sväng till Sandra och krossade henne i 500^^ Fick även en MYCKET god milkshake:) Sen bar det av iväg på träning, efteråt fick jag hjälp av Sheila med en massa college papper som jag ska skriva under + visum å allt vad det nu är! Så nu ska jag åka till stockholm på Onsdag morgon 06.00 för att fixa visum, man måste nämligen dit på en intervju, drygt!
Sen efter träningen for jag på roasters (Nodo, men vi säger fortfarande roasters) krossade Sandra i 500 igen ;) haha.. Och nu är jag hemma igen, måste läsa igenom några papper nu och skriva under sen måste jag SOOOVA, ska ut i skogen imorrn och jobba JIPPII ? :)

känns som att hejn blev ett väldigt rörigt inlägg men whatever :)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0