En bra dag :)

Ja idag har det vart en bra dag!..Tränade med Mårten imorse sen for jag mamma och pappa iväg till stan, åt på subland! Alltid lika gott :) Hittade ett par joggingskor och så fick jag mig en ny dator ! ;D Det behövs för den här är minsann seg! Alltid bra att gå på stan med sina föräldrar :) Dom är så söta! <3 Vad skulle man göra utan sina föräldrar?

Nä nu måste jag sätta mig på cykeln, ska till Michelle sen ska vi cykla in till stan och se summer games invigningen, det är en stor fotbollscup här i Piteå i helgen, dessutom har affärerna öppet till 12 ikväll :)
Ha en bra kväll!




Alltså jag kan inte komma ihåg senast jag var hemma då det varit summer games här i Piteå, har typ vart varenda år i Båstad så det var himla kul att se paraden med alla dessa fotbollslag från alla möjliga länder och barnen var så gulliga!  Så kom en massa minnen tillbaka sen då man spelade fotboll och som man saknar den tiden, då man var barn och inte hade några bekymmer ;) menmen.. Sen gick vi på stan en sväng och jag fick med mig ett par röda pumps och en blommig klänning.. Jag fastnar bara för blommiga saker just nu :O aja=)


Här är några söta barn från Taiwan


Och här har vi MSSK !! Som jag spelade för en gång i tiden :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0