Vitamin C - Graduation

Läste just Amandas blogg (www.tantmandis.bloggagratis.se).. Blev helt rörd!! Tack för dom orden :) Jag saknar dig/er.. Men det känns fortfarande som att jag kommer åka tillbaka till Kramfors och träffa er i höst som det alltid vart.. Men nu kommer det ju inte vara så.. Nä nu kommer jag åka till himla USA där jag inte känner en enda männska.. Kommer sakna alla så mycket, kommer sakna tiden i Kramfors.. Det är nu man förstår hur bra man haft det... Men förhoppningsvis kommer jag trivas i Muncie också, men det kommer nog bli jobbigt i början? antar jag..har ingen aning hur saker och ting kommer bli..

Jag kommer i alla fall nästa sommar till Kramfors och hälsar på!! Det lovar jag!


Kommentarer
Postat av: sofia

Hej Hanna! Klart du kommer trivas här i USA :) Ska jag vara ärlig så har det varit lättare än jag förväntat mig att komma in i "livet här". Fast man vet ju aldrig, hemlängtan kan komma senare...men jag finns ju alltid här när du kommer:) Det är långt imellan, men samma land iaf. Och förmodligen har jag gått igenom alla "stadier" och anpassningar som du kommer gå igenom. Så då kan jag prata och hjälpa dig! Puss<3

2008-07-16 @ 03:44:21
URL: http://sofianasmak.bloggagratis.se
Postat av: Hanna

Tack fia det låter bra!! :)

2008-07-16 @ 10:32:58
Postat av: Anonym

Jag vet, allt känns precis som vanligt som att vi ska börja på Ådalsskolan igen och träffa alla igen. Men sen när man börjar fundera så är det ju inte så, känns helt galet konstigt!

Vart så glad av bilden du la upp, känndes som igår :D

Jag tror du kommer klara dig kanon bra i USA och trivas om inte annat så går det ju massa plan hem igen, man måste våga :)

Och jag lovar, kommer inte du till oss, så kommer vi till dig <3

2008-07-17 @ 17:48:21
Postat av: Mandis

Glömde och skriva att de va från mig ;D

2008-07-17 @ 17:49:10
Postat av: >Päron

vad hände med att komma till sörberge då ? :D haha!

2008-07-19 @ 22:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0