resor

Nu är biljetten till USA bokad, den 16:e augusti kl 07.30 börjar min resa från Kallax, Luleå.
Men även hembiljetten för jullovet är bokad, kostade lika mycket att boka tur och retur som en enkel så vi tjänade in ganska mycket på att boka hemresa samtidigt! Så då kommer jag hem 19:e december :)



Har vart en del tjorv i mitt huvud nu också, jag har inte alls vetat hur jag skulle göra.. Skulle ner på en tävling i Bålsta och bo hos Tess, den skulle börja nu på måndag..Men tydligen inte! Den börjar på Torsdag helt plötsligt och på Lördagen ska jag på bröllop här i Piteå och de vill jag inte missa. Vi hittade inga flyg, bara skit dyra och det har jag inte råd med.. Sen hade jag ju tankar på att åka buss till sundsvall och gå på gatufesten sen åka nästa dag till Köping, men de blev för tjorvigt! Men nu imorse satt jag febrilt och sökte möjliga vägar att ta sig till Köping och så att jag kommer hem innan bröllopet, jag hittade mig nattåg! med bara ett byte, halleluja! Så nu är det löst, jag åker imorrn kväll och kommer fram måndag morgon så då kan jag och tess träna där några dagar innan tävlingen, sen spelar jag tävlingen och åker hem Fredag kväll, kommer fram lördag kl 11 och bröllopet börjar kl 3, perfa^^ Ska bli kul att ha någon att träna med nu i veckan! Det är annorlunda att vara här hemma nu, det är svårt att hitta någon att träna med.. i Kramfors hade jag ju liksom ett helt hyreshus med folk jag kunde spela med. Men nu är det inte riktigt så. Så nu är jag iaf lycklig att den här resan blir av i alla fall, är ju så himla dyrt att resa då man bor så här långt bort!! gah..
Tänk om man hade bott nere i Skåne i sommar, då kunde man bara åka en timme bort så har man någon tävling att spela varenda helg, vecka, när man vill typ! Men jag, jag måste minsann åka 20-30 timmar för att hitta mig en tävling!

nog om det.. Idag var det damfinal i Wimbledon mellan Serena Williams och Venus Williams, syskon final alltså, ganska coolt att båda lyckats ta sig till final.. Den som vann blev Venus, trodde faktiskt på Serena men Venus var värd vinsten idag! Imorrn är det den stora finalen mellan Federer - Nadal och jag är rädd att Nadal vinner :/ och det vill jag inte, jag vill se Federer vinna mer än nått annat :) Hoppas bara man hinner se den innan tåget går!

Nä nu måste jag göra mig redo, utgång ikväll ser det ut som :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0