Tillbaka

Nu har jag kommit tillbaka till Piteå igen efter en mycket trevlig vistelse i Köping med Therese och hennes familj! Har fått mig ca 10h tennis + lite fys så nu känns de här bra :) Jag tess och Tilda hann även till Västerås för att shoppa en dag, jag hittade en kofta, linne, väska och en bikini överdel.. Sen var jag ju där för att spela en tävling också, fick maximal otur i den tävlingen kan jag säga, fick möta Tess i första matchen + att tävlingen inte skulle börja förens fredag helt plötsligt och jag som hade tågbiljett hem Fredag kväll.. Så jag spelade matchen mot tess som jag vann sen var jag tvungen lämna wo. Mycke tråkigt! men så blev det :/ Satte mig på tåget igår, en Fredag kväll.. inte särskilt kul men nu är jag hemma och på G till bröllop, min tränare och Sheila som gifter sig!


Tilda och Tess i Västerås :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0