PCM

Ikväll blev det box pass med pappa och sen, tro det eller ej men jag Michelle, Lina och Sofie for till PCM, grönan = en sjö mitt ute i skogen och badade.. grymt skönt faktiskt, då man väl kom i :) alltså jag har badat ovanligt många gånger i år känns det som?! hmm



Vad händer i veckan? jag har tänkt att jag ska träna hårt dom här 3 sista veckorna innan jag börjar jobba på nolia sen de typ 2 veckorna innan jag far kör jag lite lugnare för att vara i bra form då jag kommer till USA. Däremot har jag två helger framför mig med mycke fest :S Skellefteå trästocks och Piteå dansar o ler.. Inte speciellt bra för träningen men äh det är ju dom här helgerna man ser fram emot under hela året!

 
Förra året på trästocks.   Piteå dansar o ler för två år sen då Hanna och Mandis kom till Pite :)  


Kommentarer
Postat av: Mandis

Vilka minnen de kortet väcker!!! :D helt sjukt va kul det var då! :D

2008-07-15 @ 19:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0