Då var det roliga slut

Jag börjar sakta men säkert hämta mig efter helgen, men det har även vart en tung dag idag måste jag säga. Dessutom börjar jag känna förkylningen komma smygandes, men jag käkar esperitox som jag har gjort i en vecka nu för att motverka förkylning, det är nämligen så att jag brukar ha tradition med att bly förkyld efter pdol tydligen! Och jag får verkligen inte bli sjuk nu. Det är mindre än tre veckor kvar nu tills jag åker, gah tiden går så fort jag vet inte vart jag ska ta vägen och det känns så overkligt. Men det löser sig.

Tänkte lägga upp lite kort från helgen nu, eller så kan ni kolla www.hannaohman.bilddagboken.se där finns de lite fler bilder!

Torsdagen har jag inga bilder ifrån, jobbade fram till 9 sen gick vi in och tog bara någon cider..
Fredag bjöd jag tjejerna på middag och vi hade en liten förfest här innan vi cyklade in! Sen kom vi på att kl var 10 och vi skulle se håkan halv 11 förstår ni paniken jag hade?!?! Jag och Lina gasade jävlat in, kutade genom stan bland allt folk och kom dit precis! Pjuh..Sen var vi på Kittelfjäll, egentligen kanske man skulle sett fler artister? Men jag vet inte tiden bara försvann någonstans!  


Lina, Sandra, Michelle, Sofie

Jag, Sofie, Sandra, Michelle, Lina och Sara <3

Håkan var underbar!

Sen var det kittelfjäll som gällde!

Lördagen var helt klart bäst! Vi åkte in till stan på dagen, mamma bjöd på oxfilé köpte ett par skor till kvällen för 125! och sen gick jag Lina, Michelle och Sofie in på Kittelfjäll och där var det bra drag nanting! Så där började festandet!


Ni ser ju tagget ^^

Jag och Sofie

Vi var hos Sofie!

Vi var glada! Kunde inte bli en så mycket bättre dag!

Idag har släkten varit här så nu är jag rik och sugen på att åka på lulekalaset :O Fast jag ska ju jobba på Nolia då, börjar på Lördag de.. aja vi får väl se :)

Jag säger som Amanda brukar säga ;) -Man lever bara en gång


Kommentarer
Postat av: Amanda

Helt rätt, man lever bara en gång ;D så underbart och tänka så! :D OCH Grattis i efterskott! Hoppas du hade en kanon dag, förutom att jag inte sa Grattis ;D men har ditt nummer nu på min tegelsten till mobil! :S Jag saknar dig, sköt om dig sötnos!

2008-07-28 @ 22:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0