Jens och Sheilas bröllop

Gud vilket fint bröllop det var! Jag har aldrig vart på bröllop tidigare, eller jo då mina föräldrar gifte sig då jag var 1 år men de kommer jag ju inte ihåg, så det var verkligen kul att få komma och jätte fint! Det var mycke tennis folk där också, kul att träffa de man inte träffat på ett tag, dock tycker folk jag har förändrats mycket och känner knappt igen mig? hmm.. hoppas till de positiva isåfall :)

   
(klicka för större bilder)

Sen på kvällen var det bröllopsfest på kårhuset med mat, underhållning, lekar och sånt. Sen var det bordsplacering och så hade dom skrivit några rader om varenda person, ganska kul att läsa! Så det var en kul kväll.

    

Då det här var över gick jag in en sväng på Pentryt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0