Helgen

Då var den helgen över... På fredag åkte vi ju som sagt till Skellefteå, gick på stan på dagen och jag fick med mig ett linne och en hög svart kjol sen var det nog inget mer tror jag. Sen tog vi oss till campingen och stugan där Johan och Jonas argt väntade på oss, vi var tydligen sega? haha. 
Det var jag Sandra, Sofie, Michelle, Lina, Johan och Jonas som hade hyrt en stuga och tack och lov för att vi slapp tält! grymt less på att tälta! Förfestade uti stugan med ölspel och jag är ju nu kass på det så då förstår ni..
Åkte in till festivalen för att se populärmusik men jag missade dom såklart.. Ja vad ska man mer säga? Det var ändå en kul kväll!

 

  
Men det roligaste på kvällen måste ju ändå vart då jag Lina och Hanna hoppade studsmatta med alla barnen på campingen! haha

Lördag var vi hos Sofie före sen blev det Pentryt, lite folk var det men jag hade kul ändå!
   

Piteå dansar o ler nästa helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0