Hanna in Köping!

Nu sitter jag här i Tess hus i Köping :) Kom fram igår morse, tränade tennis, fick mig en rundtur här gick på stan osv, sen på kvällen såg vi reprisen av finalen mellan Federer och Nadal eftersom att jag missade den då jag satt på tåget.. Missade ju världens final.. kanske tur att jag inte såg den, hade varit så nervös ändå så! Matchen höll på från 4 på dagen till typ 10 på kvällen men då var de två regnavbrott också men tillslut var det klart, 6-4 6-4 6-7 6-7 9-7 till...Nadal............ :/

Menmen... Idag har vi vart och tränat sen ska vi nog spela minigolf ;D

Hoppas ni har det bra där hemma!

Kommentarer
Postat av: alle

hej hanna1



vad kul ni verkar ha det me Tessan! suck, saknar er båda jättemycket! men lycka till i Bålsta sen, ni lär väl träfa sparr där :P hälsa Tess jättemkt också! puss o kram!

2008-07-08 @ 16:46:55
Postat av: Päron!

Haha :D Men du inte dåligt att vara i köping :D lycka till och hälsa tess också:) ni får gärna medela resultat! ;)

2008-07-08 @ 16:47:06
Postat av: sofia

Hälsa dem i "en annan del av köping" från mig! Btw så måste vi göra upp lite USA planer också :D

2008-07-09 @ 04:09:41
URL: http://sofianasmak.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0