Go for it!

Idag har jag hunnit med mycket tycker jag, många bra saker känner jag! Har hunnit med en promenad imorse sen for jag och tränade 30 min med Felix men det kom värsta skuren så banorna blev ospelbara så jag for och sprang då istället sen klippte jag gräset hos morfar, städade kaninburen, städade rummet, klippte gräset hemma, fixade nå usa grejs, åkte ruller blades en sväng och nyss har jag färgat ögonfransarna hemma, förut har jag alltid gjort det på någon salong men tänkte då pröva att göra det själv och ja det blev ju självklart inte lika bra som då nån kunnig gör det men ja de duger, dock fick mamma svart färg på fingrarna som inte ens går att ta bort med aceton (!) Nä nu måste jag sätta igång att leta kläder som jag ska ha på mig imorrn och packa grejer.. Trästocks!! Sen måste jag sova, ska träna imorgon bitti med Mårten, sen hade jag tänkt hinna köpa mig en pdol biljett och efter det drar vi!!

Det blir fullt upp I helgen som det ser ut nu, imorrn åker vi till Skellefteå för att gå på trästocks (gratis festival) sen på Lördag ska jag och familjen äta på Golden Dragon sen blir det fest på kvällen och Söndag har jag ju då lyckats lova Felix att spela kl 13.00, får se hur pigg man är då. =)

Ha en trevlig helg!

by the way, tiden rinner iväg!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0