Anton & Affe - släpp mig fri

Det var faktiskt riktigt kul igår!, Michelle kom och hämtade upp mig, vi for till havsbadet och hämtade Jonas och Johan sen ja blev de kvantum, hämta Sofie och så for vi till Linas syrras 18års fest och där var det mycke folk.. Fick även se Linas syrras hundvalp, en golden! Skitsöt! Var väl där ett tag sen for alla dom ganska tidigt till Pentan men vi ville inte gå in så tidigt så vi for till Sandra och sen till Pentryt där det var mycke folk vilket jag inte trodde det skulle vara, så det var en positiv överraskning ^^ Dock skulle det bli en lugn kväll för mig..men så blev inte fallet.
Har varit väldigt inaktiv med kameran på sista tiden :O men jag har typ ett kort från igår (Y)


Jag och Jonas i bilen.

Sen här är från i Fredags på havs.

Sofie, Wille och Lina

Snart är det final mellan Federer - Nadal, hinner väl se lite grann av den innan jag far iaf.. 18.19 går tåget från Älvsbyn mot en annan del av Köping ^^

Och nu ska jag vara utan den här sötisen några dagar! Hur ska jag klara de säg?


Kommentarer
Postat av: Sofie

han hette Jonas ;) haha

2008-07-06 @ 14:15:53
Postat av: Anonym

haha men just de.. ;D

2008-07-06 @ 16:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0