Träffen middag

Ikväll var vi på träffen och åt middag ett helt gäng från tg ;D Och det blev en pizza där! mycket gott, var fasen ett bra tag sen!! Både tess och mats hade fyllt år, dessutom hade mats klarat teorin idag så då blev det middag på det! :) Trevligt!

image61


Nu sitter jag på msn, och då skrev Justin en kille från england som vi träffade i Frankrike på skol-vm för många år sedan, de var tider de säg! Ganska kul att snacka lite engelska på msn för omväxlingsskull och det bästa är att han säger att jag skriver bra engelska :O
Justin: your english is sooo Good!!! you have no mistakes!!!!!
Då säger jag så här.. jag är kass på att snacka engelska dock.. skriva verkar gå bra iaf :) höhö


Här är Justin och Mickan, Sen äre Lasse, Jenka, Fanny, Monica, Mickan och jag från då vi var i Frankrike!

Inte länge tills jag åker hem hem nu.. Saknar tjejerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0