The fray - How to save a life

Jag visste inte riktigt om jag skulle träna idag pga min förkylning, men jag gjorde det eftersom jag kom fram till att även fast jag vilar blir jag inte frisk, om jag tränar blir jag inte heller frisk.. men då tänkte jag pröva på att träna lugnt kanske funkar! ^^ Får väl se.. Men det är ju så svårt att ta det lugnt, men istället för att springa ute i kylan som alla andra så cyklade jag inomhus.. Sen körde vi 3 timmar matchspel, kan vara väldigt jobbigt men även inte alls jobbigt, beror på vem man möter.. Det var både och där, men det positiva är att jag känner mig då inte mer sjuk idag efter dagens träning så! Får se.. Kanske man är fullt frisk imorrn? Det är så tråkigt att va i Kramfors utan att träna, eftersom vi har bara ca 2 lektioner per dag.. Sen är alla andra på träning medans man sitter hemma själv, så nej det börjar jag bli less på! Sen så flyttade jag ju faktiskt hit för att träna!

Igår kom jag på en sak.. Det är verkligen inte länge till jag går ut här, slutar på tennisgymnasiet.. Om jag nu inte åker till USA för att spela tennis.. Då kommer jag i princip sluta med tennis för att då kommer jag väl börja på nått universitet eller nått och då kommer jag nog inte spela så mycket.. GUD VAD HEMSKT att sluta med tennis, Det är ju de hela mitt liv har gått ut på typ, tänk vad mycket jag uppoffrat för det, som tillexempel att jag flyttade till Kramfors av alla ställen, liksom världens håla! Sen tänk vad mycket jag har plågat mig här i Kramfors tex, gå upp 6 på morgonen för att ha fys kl 7 varenda morgon (under veckorna då) ut och springa 5-9 km eller nöta på med MAC:en.. För att direkt efter det spela tennis med gummi kropp sen plåga sig i skolan och efter det träna ännu en gång sen sliiita sig hem med sin stora väska och väldigt tunga ben.. Så för att allt detta slitande ska ha vart värt det.. måste jag åka till USA, då kanske jag får ut nått från allt mitt slitande :) Men dock så måste jag ju ytterligare träna där i samma mängd ungefär, kommer jag orka det?!?! Vette fasen.. Men många som gått college säger att de är den roligaste tiden i deras liv såå de låter väldigt lockande.. Ne jag vill verkligen hitta nått bra college har jag kommit fram till, förut var jag tveksam på om det var de jag ville, men nu är jag nog ganska säker på att det är de jag vill! Dock min lilla mamma är ju inte lika glad för det.. Hon ringde för nån dag sen och berättade om ännu någon ny skolmassaker på ett college i USA.. "Det är väldigt farligt att gå på college i USA nu" Hon försöker lägga in nån pik då och då.. menmen ^^ Vi får väl se..

Men måste ju även säga att även om jag skulle..ja.. sluta satsa på tennis nu då jag går ut så har inte min tid i Kramfors vart onödig för jag har ju ändå haft kul här, lärt känna underbara människor och vart med om väldigt mycket och konstiga saker! Även lärt mig väldigt mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0