Skolan

Idag hade jag en lång sovmorgon eftersom jag inte kan träna pga förkylningen som sitter i fortfarande.. Traskade iväg till skolan vid 11 tiden, skulle börja halv 12 men vi hade ju såklart ingen lektion så jag satte mig i datasalen istället och har skrivit arbeten om både islamisk kvinnosyn och förintelsen.. Intressanta ämnen! Men nu är jag less och mina ögon är typ vimmelkantiga eller hur man nu säger aja..  

Nästan alla tennis människor har dragit på SM nu så jag kommer väl bli nästan själv på tg i helgen.. Dom som är kvar är... Jag, Jessica, Jocke och Joseph typ.. tror att rester har dragit! Kommer vara tomt utan någon tess som glider in med jämna mellan rum ;P Men iaf så på Lördag kanske det blir utgång här i Kramfors! Krogen här ska byta ägare och då äre bartömning, så de kommer nog bli en hel del folk har jag hört!

Just nu sitter jag och väntar på Hanna, vi ska gå och fika :)

bara 1 vecka kvar att stå ut... Sen är jag ledig från skola i 5 veckor (!!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0