she´s down again

Tränade imorse, fick spela i tältet också.. Där det var 10 grader, iiiiskallt tyckte jag.. Inte det bästa för min förkylning kanske?! Mina händer frös, kunde nästan inte hålla i racketet.. Men jag plågade min igenom passet och nu är jag mer förkyld än vad jag var då.. Känner mig inte alls nå bra nu:/ Så jag hoppade över träningen i eftermiddag! Nu ska jag lägga min ner under täcket och läsa den röda vargen.. Invänta Tess till hon kommer hem från träningen, hon fyller nämligen 18 idag!! Så det blir tårta och grejer ikväll^^

haha fick just detta sms av Päron (ironi, han hånar alltid sig själv) "Hallå mitt liv suger för tillfället. Jag tränade i 20 min och missade alla backands. Då knäckte jag en spade och drog hem. Och tro inte denna saga slutar där! Nerå jag går hemåt och helt plötsligt så ligger jag på backen som en fisk. En vurpa. syns ikväll;)..." Den mannen är lustig! ;D

Idag hade dom tydligen kollat igenom allas lägenheter utan att vi fick veta om det..Lasse (typ chef över tennisgymnasiet) och Egon (hyresvärd). Dom går alltså in i min lägenhet, utan att jag vet om det och snokar runt.. Jag hatar det! Jag kanske har privata grejer! Så ska man väl ändå inte få göra.. Okej ändå om jag följer med så får dom se att jag inte har allt för stökigt! Men att dom går in utan att vi vet om det och att vi inte ens är med, det är dåligt punkt slut. Men jag hade iaf tur, hade nyligt städat och hade ingen alkohol där :) Så jag fick mig ett MVG, ja... dom sätter även betyg på det(!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0