Semel onsdagen

Jag har nyss vart hos Alle och ätit semlor som hon bakat helt själv! Mycket goda var dom ;D Vi hann ju som inte ha någon semeldag igår så då tog vi den idag istället^^

Mitt projektarbete går braaa för en gångs skull! Jag håller på att bli klar med filmen nämligen! Det har vart en stor tyngd i min kropp men äntligen verkar det lösa sig, det som jag har kvar att göra är lägga in lite musik och så, det skulle jag göra på måndag, så min film kanske är klar nästa vecka förhoppningsvis ;D De är mitt mål!

Annars så har vi planerat vår resa till Piteå^^ Det blir jag, Tess, Alle, Jocke, Joseph, Henke, Eric, Sparr och David som åker, tjejerna bor hos mig och killarna hos Joseph! Tävling i Luleå som gäller^^ Åker upp med bil imorrn, jag ska även köra en väg :S Är lite nervös för det eftersom jag inte har kört nå bil på typ 1 månad eller nått.. Dessutom sist jag körde var med automat.. gah, aja bättre att jag kör än en trött joseph el jocke :) hehe
Blir nog en kul helg tror jag! var ett tag sen man var hemma nu...

Min kamp mot bältrosen går fint! dock kliar det som satan ibland, vet inte vart jag ska ta vägen! Tur att man har en lindrig variant av dedär iaf, kunde ju ha legat i feber och grejer också.. För tillfället är jag kallad bältrosen av tränaren och bältet av andra! haha.. Dock vet jag som inte hur jag ska göra med träning och så? jag känner mig ju hur pigg som helst, men som sagt om man har en infektion i kroppen är det inte så bra att köra på sägs det.. Så för säkerhets skull kör jag lugnt.. men det är ju svårt de med! Imorse skippade jag i alla fall intervallerna vi hade :P

Den här veckan har gått så fort..har varit stressigt på nått sätt jag vet inte men känner mig vimsig:S

Tänk vad folk kan förändras...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0