Projektarbete och Hockey

Tränade idag lite lätt på morgonen, sen från halv 9 till halv 2 ca, satt jag och redigerade min USA film, i början gick det åt helvete, jag var nära på att lägga ner mina planer om usa och allting för att den där rackarns filmen ville inte komma in på datan och lärarn som är expert på sånt förstod inte heller vad som var fel.. "de här har jag aldrig var med om" men tillslut så fungerade och jag satt där x antal timmar och fixade med att klippa ur det bästa^^ , det gick förvånandsvärt bra faktiskt, nu är det bara finslipet kvar och de är det som är de roliga :) Lägga till sånna effekter och sånt! Dissade skolan lite idag för kände att de där måste bli klart! Sen tränade jag en lallig träning skyndade mig hem åt duschade och drog till Hockey.. Hela tennisgymnasiet skulle nämligen och se matchen mellan Modo och Kramfors! Kramfors fick börja leda med 9-0 men förlorade med 14-9 haha! kasst ändå, nått mål borde dom ju satt;) Fast de roligaste på hela matchen var ju nästan mellan perioderna då småkillar p 8 eller nått glider in och spelar! gud så himla söta dom var!

Nu sitter jag här med mina kliandes blåsor som bara gör ondare och ondare :/ Förstår mig inte på mig själv! Nä nu ska jag sluta klaga! Fast det värsta är att folk klämmer ur sig saker som "oj, men det där kan man ju dö av" Men det är lugnt jag känner mig ju frisk och pigg som en nötkärna ;D

Jag längtar till helgen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0