Piteå besök i helgen :)

Nu är det åter Söndag idag och man har en heel vecka framför sig, alltid lika tungt! menmen jag har i alla fall haft en mycket trevlig helg, med finbesök! Sandra, Michelle, Sofie och Lina kom till Kramfors och vi alla sov i min lägenhet, vilket är förbjudet, jag får nämligen inte ha några som sover här, enligt några regler! Men det är en sån fruktansvärt dålig regel! jag hatar den! inte ens mina föräldrar får sova över här.. men aja alla skiter ju i den så :D Vi hade det jätte mysigt här tycker jag! hihi, Dom kom på Fredagen, vi tog det lugnt gjorde oss klara för fest, var hos mig innan vi skulle till Nordmar och Päron.. la upp en hel del på mitt bord. . . Tränaren kommer plötsligt och hälsar på! Nåågot gummi jag fick, trodde jag skulle skaka sönder asså.. men jag blev räddad av mina kompisar :) Pjuh... Sen fortsatte vi kvällen på hyvelvägen 4^^

På Lördagen vaknade vi sisådär halv 8 på morgonen, lagomt trötta! men vi tog oss upp tillslut och åkte till Sundsvall för att shoppa lite ;D Jag hittade lite smått och gott även de andra, Sandra NR 1 på att hitta rea kläder ;D Lördagkvällen blev sedan lugn och skön!
Sen på Söndag åkte dom den slitna bussen hem igen, helgen gick alldelens för fort men det är väl de den gör då man har kul! :) Tack tjejer!



Nu sitter jag här i min lägenhet helt tomt :O Hade ett gäng besökare här nyss iaf men dom drog precis, vi käkade glass och kollade på En annan del av Köping, där tess kommer ifrån ;) Nu ska jag ta och sova, blir väl löpning kl 7 imorrn bitti och sen ska jag och Jessica redigera vår film, lär väl ta hela dagen eller nått?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0