Mot Piteå!

Idag hade vi egenträning för att det är tävling på tennishallen..En tävling som jag är för gammal för (!)
Jag tog mig en springtur imorse, kallt var det! Men skönt ändå :) Nu ska jag snart trippa iväg till skolan för att käka lax MUMS! Sen har vi svenska lektion och då ska jag presentera Liza Marklunds boken för klassen! Sen har jag loooooooooooov :) Blir nog en fika med Hanna och Amanda sen vid tre tiden åker jag och Joseph til Piteå! :)

image71
Hanna, jag och Amanda :)

Nu lämnar jag Kramfors för 5 veckor! Läskigt.. min tid i Kramfors börjar rinna ut.. Bara två månader kvar då jag kommer tillbaka, sen är min tid över här.. tror verkligen inte jag kommer bosätta mig här så! ganska säker på det :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0