Läskigt

Mina familj är nu påväg till Ammarnäs så jag visste att dom satt i bilen.. och då lyckades jag komma på tanken, tänk om dom skulle krocka, köra av diket eller nått och alla skulle dö! vette fasen hur den tänken kom upp? Men det var hemskt! så då blev jag värsta orolig och var tvungen att ringa.. först mamma, sen pappa och marcus!! inget svar!!! fatta nervös jag blev.. sen provade jag igen och då svarade mamma med en glad röst och jag andades ut :) Läskigt ändå!

Ikväll ska jag bege mig till finnmarken där Hanna bor, det är ca 1 mil ut i skogen! =) Blir en lugn kväll, sen ska jag sova där.. :)

Menmen ha en trevlig kväll :)


det jag skulle vilja minst på hela jorden är att va i din position.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0