Invadering av Piteå

Vi har kommit till den riktiga vintern i Piteå, det är så fint med allt snö :) en hel del tgare besöker Piteå för första gången, dessutom har de andrig vart så högt upp i Sverige, skäms på dom! Alle, Tess och Eric! ;P
Vi kom oss fram efter en ca 5 timmars lång bilfärd som gick värligt bra! kan ha vart den roligaste färden från Piteå till Kramfors! Eller det var de! grymt kul :) Kan inte bli annat då Henke och Jocke är i bilen! dom är så lustiga alltså, dom går för långt ibland bara.. ha ha

Framme i Piteå möts vi av typ min släkt.. Både mormor, farmor, morfar, leffe och mamma och pappa såklart då! :) Dom är allt söta! Sen på det så kommer Sofie och Lina förbi en sväng också ;D

Fredagen tog vi en sovmorgon som var väl behövd kan man säga! Sen drog vi ner på stan och JAG fyndade rejält alltså! förstår inte.. jag brukar aldrig hitta nått på rea och nu var det brutalt :) Två klänningar för 29kr/styck och ett par gråa stövlar i skinn för 299kr som kostat 995kr och till sist en lång kofta från Jc för 49kr :) Tror jag har lärt mig av Sandra kanske^^

Åkte hem sen körde vi in till jävlat buschen där Joseph bor! hoho.. i Lakafors då :P Där vi körde skoter! mycket kul och mycket snö var det! Sen hade hans mamma lagat ton med mat till oss, tacos! väldigt gott :) Höll på dö av skratt vid matbordet, fasen va kul det var... Vi har hållt på mobba joseph för hur han säger tjj tjj tjäääna ja i nu tre dagar kanske och kan aldrig sluta skratta åt det.. Sen i matbordet så kommer benjamin hem, joseph brorsa då.. och gissa vad han säger jo..: tjj tjj tjäääna! haha dagens lätt!

Sen så blev det bubbelbadande.. Men såklart jag kan ju inte bada pga mitt himla bälte! bältrosen då.. Men jag är nog ganska glad över det ändå mer säger jag inte :) Men dom hade det nog väldigt trevlig i den poolen.. ^^

däremot har jag.. jag lovar årets kort här! känner mig väldigt stolt över det.. det är ungefär min prestation under denna kväll :)

<-------------- håll med om att den är coolt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0