Helgen i Piteå/Luleå

Då var ännu en helg över.. Dom går snabbt som vanligt, men måste säga att det var en ganska händelserik helg!
Fredagen har jag redan skrivit om, lördagen blev en evig väntan på matcher eftersom det var försenat.. Men det blev vinster för de flesta den dagen.. Vi tjejer åkte hem från Luleå till mammas goda mat! :) Sen så droppade det in folk hos oss, Sandra, Sofie, Michelle och Sara kom :) Sen även alla killar! Så det blev fullt hus, var väl hos mig ett tag sen drog vi ut på Pentryt! Var väl lite oseriöst gjort eftersom det är tävling och vi skulle upp kl 7 dagen efter men det var ju faktiskt inte världens viktigaste tävling.. Det var mycket folk ute och riktigt kul! var inte där så länge iaf, men de var kul så länge det varade! Alexandra och Tess kom ju även in, de va kung ;D Så då fick tg kompisarna pröva på det "omtalade" pentryt:P haha..

Söndag var jag grymt trött! Spelade semi kl 9 och förlorade.. Jag var pigg och hade inte ont i armen eller nått! jag spelade helt enkelt inte bra.. Så då går det som de går..De suger, hatar att spela dåligt, då är det fan inte kul med tennis.. Men är väl i nån dålig period nu eller nått :/ Känns som att jag oftast är det.. Dock spelar jag bra på träningarna men matcherna så viker jag ner mig! Måste spela mer matcher tror jag.. Funderar på att strunta i SM som är nästa helg eftersom då ska man ju va i toppform, vill ju liksom inte åka ner dit, spela dåligt, förlora och slösa typ 3000 spänn, känns ju inte värt det då precis! Men har ju fortfarande tid att komma iform iaf så vi får se :)

Här är nån bild från i helgen =) tyvärr så dog min kamera på fredag kväll redan:/ Fast alle tog lite bilder också^^


Kom hem sent igår, var tvungen fixa några saker så jag somnade väl inte förens 12 nångång sen skulle man upp 6, så jag känner att jag ligger back i sömn nu.. Dessutom hade vi jobbig träning som fan..tempo vecka är det som gäller, kommer ta död på mig? lär väl bli sjuk igen.. ska bli intressant att se vad min nästa sjukdom blir?

Idag har jag blivit klar med filmen, alltså mitt projektarbete ;D har redigerat klart och allt! nu skulle bara en mediasnubbe bränna ut den på en cd! gud så skönt! trodde de skulle va ett evighetsprojekt men nu i slutet har det gått bra.. :) blev inte värsta avancerade sakerna men^^

Nu måste jag sätta igång och plugga har ett arbete som ska va inlämnat imorrn. . . religion!


Vad som helst kan hända även det minst oväntade ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0